Obiektywy do bezlusterkowców (FujiFilm, Canon, Irix, Venus Optics, MeiKe)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o polu widzenia 114 stopni i światłosile f/4. Oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 14,5 cm i elektroniczne styki przenoszące dane EXIF oraz umożliwiające korzystanie z trybów półautomatycznych. Należy do lini obiektywów Zero-D o zerowej dystorsji.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o polu widzenia 114 stopni i światłosile f/4. Oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 14,5 cm i elektroniczne styki przenoszące dane EXIF oraz umożliwiające korzystanie z trybów półautomatycznych. Należy do lini obiektywów Zero-D o zerowej dystorsji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Canon RF. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
- Średnica [mm]: 37
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Laowa C-Dreamer 10-18 mm f/4,5-5,6 do Nikon Z t o jeden z najszerszych ultraszerokokątnych obiektywów zmiennoogniskowych dostępnych dla aparatów pełnoklatkowych. Został zaprojektowany głównie z myślą o fotografach będących w podróży, co przełożyło się na zagwarantowanie niezwykle kompaktowych rozmiarów. Jego długość nie przekracza 9,1 cm, a waga wynosi zaledwie 496 g. Kąt widzenia w zakresie od 130 do 102 stopni zapewnia elastyczność fotografom krajobrazowym i architektury.
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Sony E (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 27 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.8-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 77 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 do Canon EF to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 do Canon RF to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
Obiektyw makro o wyjątkowej konstrukcji, która pozwala zajrzeć w różne zakamarki bądź pod powierzchnię wody. Oferuje skalę odwzorowania 2:1 i minimalny dystans ostrzenia 2 cm. 9 zintegrowanych diod LED doświetla obiektyw jak lampa pierścieniowa.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.